Rezervujte si čas pro výroční konferenci ALTAIR - Future.Industry 2024.
Novinky
Future.Industry 2024
6.-7. března 2024 | od 10 hod. | online
I letos vás společně s ALTAIR zveme na výroční technologickou konferenci věnovanou nejnovějším pokrokům v CAE simulacích, datové analytice a umělé inteligenci, ale i v oboru HPC (High-Performance Computing).
Konference se pořádá online a bude přístupná zdarma všem zaregistrovaným zájemcům. Pro registrované budou následně přístupné přednášky i ze záznamu.
Program konference
Na letošní konferenci vystoupí řada významných osobností z nejednoho oboru. Jedním z hlavních témat bude technologie Digital Twin a její transformativní potenciál, který překračuje využití nejen v jednom průmyslovém odvětví. Dozvíte se více o aktuálních trendech ovlivňující svět vývoje a engineeringu, například datovou analytikou řízené podniky a simulace s využitím umělé inteligence. Na programu bude i panelová diskuse na téma udržitelnost, kde promluví výherci soutěže věnované optimalizacím a odlehčování – Altair Enlighten Award. Tématem jejich diskuse budou klíčové trendy, které utváří automobilový průmysl. Příkladem jsou odlehčené designy, udržitelné dodavatelské řetězce a mnoho dalšího.
Podívejte se na program konference. Nenechte si ujít zajímavé přednášky od profesionálů ve svých oborech. Přednášet budou: James R. Scapa (Chairman and CEO, Altair), Samantha Simons (journalist, broadcaster On Air with BBC News), Dr. Nina Gaißert (Referent Portfolio Projects, Festo), Dr. Ingo Mierswa (SVP, Product Development, Altair), Mike Cazer (Chief Executive Officer, American Magic) či MikeGualtieri (VP, Principal Analyst, Forrester).
První den konference bude společný a bude se dotýkat nejaktuálnějších témat z oboru CAE simulací, engineering, zpracování dat a využití umělé inteligence. Druhý den se po společných úvodních přednáškách rozdělí do paralelních sekcí věnovaných simulacím, datové analytice, HPC a studentům. Společným jmenovatelem pak bude využití AI.
Z připravovaných přednášek doporučujeme například
Keynotes Jamese Scapy a Stephanie Buckner (první den) a Sam Mahalingama (druhý den) o novinkách od společnosti Altair
Přednášku Vladimir Balabanova na téma strojového učení, digitalizace a optimalizace z pohledu firmy Boeing
Vystoupení od společnosti Tesla – zatím bez odhalení hlavních témat přednášky
Prezentaci technologie GenAI od Ingo Mierswa z Altairu.
Pro aktuální informace sledujte stránku konference, kde se dozvíte více o programu a jednotlivých přednáškách.
Neustále rozšiřujeme síť naších klientů, mezi které patří významní finální výrobci a dodavatelé pro automobilový, letecký a kolejový průmysl a dále malé i velké strojírenské společnosti. Působíme jak v České republice, tak i v zahraničí.
Tato webová stránka používá cookies
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Prohlédněte si Zásady ochrany osobních údajů.
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
Pomáhají sledovat počet návštěvníků a také z jakého zdroje provoz pochází, což nám umožňuje zlepšovat výkon stránky. Můžeme s nimi určovat, které stránky jsou nejoblíbenější a které nejsou oblíbené, a také sledovat, jakým způsobem se návštěvníci na webu pohybují. Všechny informace, které soubory cookie shromažďují, jsou souhrnné a anonymní. Pokud soubory cookie nepovolíte, nebudeme vědět, kdy jste navštívili naši stránku.
Marketingové cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.